Swedish girls

Heej!
Jag försökte skriva ett inlägg förra veckan men det gick inte att ladda upp så nu blir det en snabb sammanfattning av veckan... Jag har träffat 10 svenska au pairer från två olika organisationer . Jag var på middag med 4 av dem och sedan träffade jag en tjej som heter Olivia två gånger och då åkte vi till Ikea och till ett mall. Sedan igår träffade jag tre svenskor på mitt lcc möte. På mötet målade jag ansiktsmålningar på barn och det var faktiskt roligt! Iallafall så träffade jag Linn där som jag klickade med och hon frågade om jag efter lcc mötet ville följa med och träffa hennes svenska kompisar. Så vi åkte till standford och solade på gräset vid skolan. Det var 3 andra svenska tjejer som vi mötte upp och jag kände att jag klickade med alla - jättekul!!! Synd bara att två av dem åker snart hem och Linn åker om 3 månader, men en tjej från Dalarna stannar enda till april! :)
Efter vi solat åkte vi till Ikea för att äta en köttbulletalrik- mmm!!
Så nu flyter det på bra här, det går åt pengar som fan till mat och fika bara så måste komma på ett budget system .. Haha.
Idag är det iallafall måndag och 10 timmar jobb väntar! ..


Kommentarer
Karro säger:

Skönt att det går bra emsa :) vi följer med spänning vad du skriver hehe hett ämne på släktkalasen ;) många pussar

Svar: Kan inte se kommentarer på mobilen så såg detta nu. haha kan tänka mig det! :) puss puss
Emma Arvidsson

2013-05-20 | 19:30:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback