Rihanna

Äntligen efter 2 inställda konserter och 3 år fick jag nu se min favoritartist - Rihanna!! :) tyvärr var jag inte lika uppspelt som de tidigare gångerna (troligtvis pga att de blev inställda) och denna gång fick vi sitta och vänta 3 timmar!!! Folk blev lacka och började bua. Vi satt på golvet så när hela arenan buade eller gjorde ljud ifrån sig kom det ner till oss och det var häftigt!! Fuskigt att celtics spelarna och burins spelarna får den känslan varje match...
Men hur va det då - om vi har sett videon som jag lagt ut så förstår ni nog att det var riktigt bra!!! Rihanna levererade och konserten var riktigt bra!! Alla stora hits som hon haft + nya låtar , riktigt bra mix och riktigt go känsla och stämning !!! As häftigt med så mkt energi på ett och samma ställe - whooo !!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback