Mother's Day

Idag var det morsdag! Och Varje år denna dag så äter familjen brunch på en utomhus servering tillsammans med kristinas släktingar. Det är väldigt synd att jag inte tog med mig min kamera för det var ett riktigt fint ställe !! Kristinas familj var också helt underbara och super snälla! När vi sa hej då sa de välkommen igen till Kalifornien och välkommen till familjen!.

Sedan gick jag runt i området så nu vet jag området bättre och bättre för varje dag. Sedan tog jag bilen till ett mall men FAN för bilen säger jag!! Bilen är gamla och nyckeln är bokstavlig ihoptejpad. Det var Omöjligt att starta skiten !! Efter en kvart tog jag hjälp av en man - som inte heller kunde starta den , sedan kom en annan och ville hjälpa mig och han kunde inte heller men så fick han igång den. Jag frågade hur han gjorde och hans svar var "jag vet inte"! Haha såå familjen får ta och fixa det för det är fruktansvärt itererande att inte ens kunna starta bilen (som jag ska köra med varje dag) nyckeln går att sätta i åt olika håll också så det är ju inte som det ska! Synd att det tog så långt tid att starta den för mig idag för jag hade precis gjort mina naglar och när man blir förbannad skiter man i att vara försiktig så jag pajade 4 av 5 fingrar på högerhand - Great!!

Tog lite bilder idag på min promenad men jag har fortfarande ingen dator och mobilen verkar ha problem ladda upp bilder...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback