First friday

I går var det fredag och jag fick ta Addy till parken och sedan gjorde vi pannkakor till lunch. Hon är en kräsen Donna, så efter hon slickat på pannkakan så ville hon inte ha mer - ööö glöm det var mitt svar, och tillslut åt hon upp nästan hela pannkakan... Hallå det är pannkakor?!?!
Sedan gick vi till skolan där Kyle hade framträdande i sång med sin klass. Efter skolan hämtades Kyle och kördes till baseball match , efter hans match åkte allihopa till Stanfords baseball match. Det var väldigt roligt och efter matchen hade de super fina fyrverkerier!
Det som är jobbigt just nu är att jag inte vet när jag jobbar, jag har ingen telefon och ingen dator. Det som känns bra är att jag tror det kommer bli bra, jag gillar barnen och föräldrarna är snälla. Kristina sa igår att hon var väldigt nöjd hittills vilket kändes jättebra att höra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback