Soccer

Nu har jag kommit hem från min fotbollsträning och det var väldigt kul!
När jag kom satt det fyra tjejer och väntade på träningen och jag pratade lite med dem och jag såg ju direkt att de var yngre än mig och när jag frågade visade sig att de var 18 år och de frågade hur gammal jag var och haha de blev jätteförvånade. De trodde att jag var i deras ålder men det kan jag ju säga att det såg jag på en gång att vi inte var! Men tar det endå possitivt att jag ser yngre ut, vanligtvis tycker folk att jag ser äldre ut men det vill jag inte längre göra haha börjar bli gammal nu ju... 
Denna gång var vi bara tjejer men två killar i varje lag. det är asbra och kul att spela med killarna , de är alltid på g och snabba att spela med. Tjejerna är också väldigt duktiga men killarna är faktiskt snabbare i spelet! extra kul när man får höra också av en killarna att han tycker man är bra - gött 15 års av fotbollsspel var inte förgäves :)
 
Som jag hoppas att ni märker med så har jag äntligen efter ett år skaffat en personlig header och bakrund! Jag klurade ut det själv och är nöjd med att kunna göra bloggen lite mer personlig. Nu när jag fått kläm på det lite så kommer det säkert bli finnare med tiden men just nu nöjer jag mig med det här, enjoy! ;)
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback