Providence

 
Här är lite bilder från min hejdå fest i Providence.... Saknar familjen och kompisarna. Men måste endå säga att jag trivs lika bra här... Antagligen för att det finns så mycket att göra och det finns många aupairer här. I Providence hade jag jättebra relation med familjen men mina två bästa vänner bodde en timme bort och det fanns bara ett fåtal aupairer i staden...Här har jag inte lika bra relation med familjen och de kanske inte har hållit allt vad de lovat, med det är en bra familj endå och det blir nog bättre med tiden.
 
Ska förresten snart på semester med Nadine som jag umgicks med i Providence. Hon har sin resemånad samtidigt som jag måste ta en veckas semester så om inte priserna ökar något sjukt så ska vi om en vecka boka en veckas semseter på HAWAII !! gud jag har alltid velat åka dit och hade tänkt åka i 2-3 veckor, men det är jättedyrt så en vecka får räcka ;) 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback