Nerd?

Är förresten väldigt nöjd med min dator!! Värsta lyckan när jag fick hämta ut den som sedan övergick till besvikelse, då datorn var jätteseg!?
Tur att jag har vänner som har mer datakunskap än mig och hjälpte mig att ladda ner en ny sökmotor. Och nu är allt bra och jag försöker nu klura ut iTunes.
Efter att ha haft samma låtar på min ipod i typ 5 år så är jag grymt taggad på att få ny musik!! Är fullt bestämd att efter virusangrepp på min förra dator aldrig mer ladda ner musik på olagligt sätt igen! Så från och med nu så betalar jag för min musik och det känns ju som en god gärning mot omvärlden (artisterna) . Men Bajs att det ska kosta så mycket med goda gärningar haha fan, efter att ha rensat hela ipoden så går jag in på iTunes och inser att jag kommer att behöva betala typ 100 kr för ca 10 låtar... hahah "jaja sluta snåla nu pemsi och tänkt på de starkars hårt arbetande artistena" ( mmm för Rihanna, Madonna och Justin Bieber m.m har ju inte cash så det räcker) .. 
Har Btw suttit inne så fort som jag varit ledig efter det att jag fick datorn. Har jag gått och blivit en datanörd eller vill jag bara bli ett med min nya älskling. svar: helt klart nummer dos! haha hur mycket jag än skulle sitta med min dator skulle jag aldrig komma in på mer komplicerade sidor än youtube...såå lite kvalitetstid med Hanna (får man döpa sin dator till människonamn?) idag också så får jag börja ett mer aktivt liv imorgon ;D 
 
Det är förresten dötsvarmt här nu! Det regnade faktiskt i förrgår och var mulet igår men idag var det SÅ jäkla varmt och det kommer fortsätta vara runt 30 c hela veckan. Det roliga är att innan man åker och ska bo i Kalifornien tänker "gud va brun jag kommer bli och jäklar vad jag ska sola" Men när man väl är här så blir man så bortskämd med sol och värme så man undviker helst direkt solljus och solar man så är det 30 i solskyddaktor som gäller. Och hur många gånger jag jag solat dessa 6 veckor som jag bott här jo 3 gånger -no kidding! Också en bra gärning mot min hud kan jag känna- gud va många goda gärningar jag boostar mig själv med så här på onsdagskvällen, en vecka utan motion och mycket snacks yea...
 
Godisaffär i Miami 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback