Midsummer

 
 
Så här såg det ut då vi firade Midsommar i Sveadal!!
 
Idag dock så har det varit jobb och shooping på schemat. Började med jobb på morgonen och svinvarmt som det var så fixade jag med en stor water slide som vi lekte med, jag tog lite bilder som jag får lägga upp när jag kan. Efter det åkte jag till ett Stort outlett. Jag som inte hade tänkt shoppa så mycket kom hem med joggingskor (behövligt dock) , en vit stickad tjocktröja, tränings-shorts och vardags shorts. Med andra ord så är jag nu Nöjd men fattig! Har inga pengar kvar och fick lämna kvar en juicy cauture mysdress som jag och Olivia tänkte köpa likadana buuuhuu...
Det var sinnessjukt varmt idag 34-35 grader och det kändes som en bastu utomhus! 
Och just nu sitter jag och Olivia på Starbucks och datordate:ar samtidigt som vi försöker planera för 4th of July som är på torsdag. Det är en stor helgdag här i USA och man firar att de är ett självstängigt land. Olivia ska med sina föräldrar till Vegas och LA under helgen och de frågade mig om jag ville hänga med! Så nu kollar vi flyg och så hoppas vi att jag får ledigt!!
Och Hawaii resan har jag ställt in på brist på pengar!! :( får se vad jag ska hitta på nu istället på min semester i Augusti..
 
Imorgon blir det nu att åka in till San Francisco och uppleva Pride festivalen !! Kanske kommer vi till och med medverka i paraden (nää du behöver inte vara gay för att medverka) - det blir nog roligt! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback