keeping it up

heej hå en lång jobbdag idag och kan ju erkänna att det tar på krafterna att leka lekar nonstopp i flera timmar med en 4 åring!!
Idag bakade vi bananbröd och gick till biblioteket och parken. kom hem igen och pysslade, badade i pool och lite andra småsaker. Direkt efter jobbet somnade jag, tur att det blev en powernap så att jag är pigger tills imorgon. 
Imorgon blir en go dag och välbehövlig, har jobbat 9 timmar varje dag hela veckan men imorgon har jag endast 3 timmars jobb. Så imorgon ska jag köra något träningspass på förmiddag förhoppningsvis. Det är så sjukt lätt att bli lat och bekväm...-det är läskigt! På kvällen imorgon blir det också en fotbollsträning. Just det ja ,det har jag inte hunnit berätta - Jag har hittat ett fotbollslag som är jätteduktiga och de hade förra året en spelare som åkte till Sverige för att spela i Allsvenskan! Men grejen är ju att jag bara vill träna och jag har olika scheman varje vecka så kan bara komma någon gång ibland. Detta var okej med tränaren och deras träningar är jättechill och roliga. Det är smålagsspel hela träningen tillsammans med killar/män/gubbar i alla åldrar - men de är duktiga så det blir seriöst spel men utan krav och man kan bara spela och ha kul. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback