Hot

Det är SÅ varmt här i Los Altos!
Det var 30 grader igår och 32 idag och ska fortsätta vara över 30 grader hela veckan. Jag tycker nog 28 grader är den ultimata temperaturen men man ska väl inte klaga på fint väder :) 
Imorgse tog jag hand om Addy 4 timmar och vi fick skynda oss till parken innan det blev för varmt.
Sedan fick jag en paus på några timmar och då åkte jag och Oliva till hennes clubpool och chillade lite där. Sedan åkte vi in till dowtown och tog oss en frozen yogurt - gud var jag älskar det!! och så nu är jag tillbaka i huset och ska ta hand om barnen 17 till 23. Makenna har softball träning så vi ska åka dit och titta på och leka i parken brevid.
Imorgon Lördag jobbar jag förmiddag och hoppas på att sedan kunna åka till ett outlet och hitta nya joggingskor, nu när jag blivit en hurtig löpare och allt! På söndag är det en stoor Pride festival i San Francisco som vi ska åka till, det kan bli väldigt kul och intressant!! 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback