Free time

Klapp på axlen, jag gick upp i morse och sprang till ett utomhusgym, körde lite där och sprang tillbaka. Detta tog bara ca 35 min sammanlagt men var jättejobbigt och är en lagom runda att ta på morgonen! Just nu har jag ledig tid som jag inte vet hur jag ska spendera då mina kompisar jobbar och Olivias föräldrar är och hälsar på så hon spenderar tid med dem. Så just nu blir det mer tid mer datorn och så får vi se om jag får tag i någon annan ledig själ... Det är strålande solsken utomhus men det jag känner för att göra är att gå på bio! Det finns två nya filmer ute som jag vill se och ganska olika sådanna haha den första är World war Z med Brad Pitt och den andra är Monsters University. Haha vet inte vad det är men Disneyfilmer tilltalar mig!!
Då är ju bara frågan om jag hittar någon att gå med, alltså jag har tillochmed fått tanken "kan jag gå själv" men tog tillbaka tanken lika fort på jag inser att jag själv tänker "åå stackare som inte har några vänner" - när jag ser någon med en stor popcorn sitta själv i biosalongen...
 
Sedan ikväll blir det fotboll och sedan om jag inte är för trött ska jag åka och fika med lite kompisar. 
 
Idag fyller min mormor år hipp hipp hurra!! (och jag får missa ännu ett födelsedagsfirande på Öland.)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback