Water slide and shopping

 
 
Här är lite blider då jag lekte med water slid-en med barnen. Det var jättekul men nu har jag ju totaldödat gräset som var under!! det blir så jäkla varmt så lämnar man något på gräset så dör det. Och jag höll på att ta bort den direkt efter vi var klara med den men det var så mkt vatten i den och blöt så jag tänkte att den kunde torka lite först... Såklart glömmer jag skiten så nu har vi gult gräs i en stor fyrkant på baksiden - So sorry host parents och trädgårdemästare!! 
 
Sista bilden förreställer mina senaste iköp (som jag egentligen inte har råd med) Nya Ray Bans, shorts,tjocktröja och träningskläder. Även fast det ekar i plånkan nu så är jag nöjd! ;)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback