Santa Cruz

Igår var jag alltså i Santa Cruz, det var jättefint och trevligt!
Först när vi kom var det dock kallt och molningt. Och det höll i sig i ett par timmar men sedan bara vipps så var solen framme och man kunde steka på stranden. Jättemånga sällskap /familjer var där med stora filtar och tält och grillade. Så efter några timmar med grilldoft osandes omkring oss blev vi hundriga och åkte till ett hamburgarställe. Stället hette Bettys Burgers och det satt som en smäck! 
Jag ska definitivt börja åka oftare till Santa Cruz! Jag och Oivia har bestämt att nästa fredag som vi båda är lediga så ska vi dit och hänga vid stranden och lyssna på livemusik.
Tog lite bilder från Santa Cruz men såklart glömde jag min kamera i Linns bil så det får komma lite senare. 
Senare på kvällen skulle jag åka och hämta Olivia på flygplatsen. Hon har varit i Vegas och LA med sin familj - Jag vill också dit!! ;) Utmaningen avklarades felfritt och tänk vad jag mognat som vågar åka kl 11 på kvällen till en stor flygplats som jag aldrig varit på, helt själv. Saker och ting är lättare än vad man tror - det gäller bara att våga! :) 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback