Pimp my glasses

Pysselpingla som jag är så har jag haft ett lite projekt för mig och nu är det klart.
När jag kollade på Pearl Harbor filmen sist så blev jag inspererad av ett par solglassögon som Betty hade på sig. Så efter filmen fick jag en idée om hitta liknande glassögon. Så efter en stunds sökande på Internet inser jag att några sådana inte finns att köpa så istället söker jag efter ett par vita vintage solglasögon - och jag hittade ett par! Dock kostade frakten lika mkt som själva glasögonen men jag ville ha dem så jag beställde dem. Sedan åkte jag till Micheals (ni vet pysselaffären som jag älskar) och kollade om de hade något som jag kunde dekorera med. Wohoo jag hittade det jag sökte efter och lite till! :D
Så med superlim och mycket pillande så har jag nu mina one of a kind sunglasses ready for Hawaii!! :D 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback