Happy Hallow

Idag började dagen med lite tårar då jag fick höra farmor och farfars röster för första gången på 8 månader (ja det är 8 månader sedan jul nu) Saknar dem men blev glad över att höra att de kanske kommer och hälsar på.!..
Efter lite tårtork gick jag ut för att börja jobba, efter frukost åkte jag, Addy och Kyle iväg till Happy Hallow. Det är ett ställe med ett zoo,lekplats och karruseller. Kan jämföras med Kolmåden kanske.
Det var jättekul och vi stannade i 4,5 timmar. Min favoritdel var att mata getterna. Jätteäkligt egentligen att låta djur slicka en i handen (haha ja jag har bacillskräck) men man kommer så nära dem och jag fick någon slags flashback från när man var typ 4 och matade gätterna på Ölandsdjurpark.
Barnen hade jättekul och de var glada och nöjda hela dagen. När vi kom hem så tog vi det lungt i en timma för att sedan ta Kyle till taekwondo . Sedan var det middag och senare kom Kristina hem och jag åkte iväg för att käka lite frozen yogurt med Olivia och Maria. - En bra jobb-onsdag! :)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback