Camps

Hej!
Veckan har flytigt på bra med mkt skjutsande på barnen. De har nämligen börjat med sina camps så då får jag hämta,lämna och se till att de kommer rätt.
Kyles camp heter Golden Eagle summer camp och jag skulle jämnföra det med sommarfritids fast de helatiden har olika sportaktiviketer. Makenna går denna vecka på vollybollcamp och ska börja på något nytt camp nästa vecka. Addy är på preeschool mån,tis och onsdag. Så tillexempel gårdagen såg ut så här för mig - vara med Kyle på morgonen och sedan åka och lämna honom på sitt camp, åka tillbaka eftersom han hade glömt shorts. Sedan hade jag paus tills klockan var 3, då åkte jag och hämtade Addy på preeschool sedan hämtade jag Makenna hos en kompis och sedan plockade jag upp Kyle från camp. Gav barnen lite mat innan det var dags för kvällsaktiviteter, jag tog med mig Addy och skjutsade Kyle till hans fotbollsträning. Och denna dagen vara bara 4 timmars jobb..
Idag jobbar jag bara 3,5 och ska hämta och skjutsa mest. Imorgon och på fredag är det dock 10 timmars jobb och sedan 4 timmar på lördagen. 
Tror vi åker in till San Francisco i helgen och så på söndag ska vi kolla på en baseball match. Det är typ B-laget till SF Giants och heter SJ Giants (San Jose) men det blir jättekul!! Första gångerna jag kollade på baseball så fattar man ju typ ingenting men nu fattar jag det mesta så det blir väldigt spännande. Jag är också glad att jag ska få använda mina nya Giantskläder :D
 
 
Stanford baseball game 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback