booked

Vad gjorde vi för kul igår nu da - jo jag fick sitta med datorn och vänta 3 timmar på att barnen skulle vakna, haha. Helt okej för mig endå för då kunde jag skypa med mamma. Sedan cyklade vi till en park och efter en liten stund där så var det dags att hämta Addy igen. Lite glass hann vi med efter Addys upphämtning med.
Efter jobbet åkte jag till fotbollsträning och spelade i en timme. Man blir ju aptrött med smålagsspel så länge, och många stannar till och med ännu längre!
Fick härligt besked från min kompis Nadine också - Nu är Hawaii resan bokad så i Augusti åker vi en vecka till Hawaii, så himla underbart! 
Nadine är en kompis jag hade i Rhode Island, riktigt snäll och bra tjej - tror vi kommer ha jättekul tillsammans på Hawaii!!
 
 
Jag och Nadine i Boston

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback