Aloha

Såg World War Z igår och den var jättebra! Den lär ju visas i Sverige också och då tycker jag att ni ska gå och se den. Brad Pitt har huvudrollen och det är ett virus som sprids bland hela jordens befolkning och det blir Brad Pitts uppgift att hitta ett botmedel för detta!..Även fast de smittade blir zombies och vill bita andra människor så är det jäkligt bra gjort och trovärdigt.. Efter filmen tänker man på vad som faktiskt skulle kunna hända i världen och får filmer tankeverksamheten att jobba -  så är det ett tecken på en bra film! :) 
Nu har det också blivit bestämt att jag inte hänger med Olivias familj i helgen. Men Hawaii ska bokas! Vi minskade ner dagarna för att få ner priset lite och jag får leva på 60 dollar i veckan nu i 5 veckor och så nästa månad blir det att snåla ännu mer.. men det blir det nog värt!
Just nu är det så många platser som jag vill åka till och saker att göra, om någon känner för en sponsring så säg till haha. nää men det är ju tur att jag ska stanna här ett tag så att jag hinner göra det mesta innan jag drar hemåt igen. Ska dock planera ihop en roadtripp-resa som jag ska visa min familj och hoppas på att de nappar och kommer hit!!! :D 
 
Idag kommer bli första dagen då jag bara har hand om de äldre barnen- Kul!! , hoppas vi kan åka någonstans tillsammans (jag ska fråga om six flags eller något vattenland och om vi inte kan det så kan vi ju alltid åka till club poolen). problemet är bara det att den lilla ska hämtas igen vid 3 så vi får se vad vi kan hitta på. ..
 
 
Addy och Kyle med ansiktsmålning a la Emma 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback