2 laps

Good morning ! Ja här är det lördagsmorgon fast jag vet att en hel dag redan har passerat i Sverige. Sjukt att det skiljer 9 timmar!! Jag har det bra här i Kalifornien och igår var första dagen på länge det inte var smältandevarmt. Jag brukar vakna på nätterna pga värmen, men inatt sov jag så gott med täcket på till och med mmm! 
Det var jätteskönt att springa i lite mildare temperatur igår också och jag var nära på att testa springa ett till varv på Dishen... Idag är kanske dagen. Jag har gett min tusan på att någon dag springa två varv på dishen!! Kanske får börja träna mer och köra 1,5 varv till att börja med. Det är roligt att jag första gången gick rundan, sedan sprang jag med stopp och sedan knäckte jag mitt mål med att springa hela utan att stanna och nu SKA jag utmanna mig själv och klara två varv ( någon dag) Men måste passa på med mitt försök när det inte är för varm för då lär jag svimma.. Jag vet att jag kan klara det, gäller bara att ge sig fan på att! 
Hade barnen 13-23 igår men fick en nice paus då familjen skulle ut och äta och jag fick följa med. Vi åt på en Mexikansk resturange. Älskar att gå på resturanger här som är så otippade att vara bra. Som den här tillexempel, den låg helt själv brevid en större väg och var som ett litet hus med blått tak. Sedan inne är det väldigt enkelt och mexikanska möbler. Det finns många resturanger med personlig touch och alla amerikanare har sina egna små favoritställen. Mexikansmat då, hur är det? haha det enda jag kände igen på menyn var burritos och taco. Slutade med att jag tog samma som en annan och då var det ris,räkor,salad och en slags bönmix. STARKT!! ååå jag och min känslighet för kryddor!.. Jag åt endå men kunde inte njuta men salladen och bönmixen var milda och goda haha. 
 
 Appelsinträdet på vår baksida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback