One Night out

 
 
I Fredags var jag ute med mina kompissar Charlotte (fran sverige) och Isaline ( fran Frankrike) Vi hade forfest i mitt rum pa golvet haha for att sedan dra ut till ett populart utestalle har i Provdence.
Jag med en annans persons id och charlotte och issa med samma id sa gar vi till utestallet. Charlott och issa var nervosa for de trodde inte vi skulle fa komma in, men har de inte nekat mig tidigare ( det ar valdigt sjalvklart att det inte ar mitt id) sa visste jag att det inte skulle vara nagra konstigheter denna gangen heller...
och mycket riktigt svaret fran dorrvakterna blir " have a nice night" och vi svara thank you och fnittrar in i vimmlet.
Vi hade valdigt trevligt men som jag berattade till alla nar jag var i sverige sa ar det inte klokt hur folk dansar har!!!! de juckar och juckar och juckar och de ar vad som ar att dansa i amerika!? tjejerna staller sig mot vaggar och staller sig pa alla fyra pa golver - NO KIDDING! alltsa nu tanker ni att det ar bara pa detta stalet de gor sa men nej! jag har varit pa ett annat stalle och dar ar det mycket varre! Sa sa fort du ser en kille narma sig dit hall springer du ivag, man vill inte riskera att nagot acklig amerikan juckar pa en pa dansgolvet -NO Thank U!!!
Jag och Charlott korde mer pa silly dance och vattenspridaren ar ett vanligt fenomen i dansen.... hahah undrar vad tjejerna som star pa alla fyra tanker nar de tittar upp och se oss sta och kora vattenspridaren!? kanske " oh what are am doing on the floor, i feel like a dog" man kan ju iallfall hoppas att det tands ett ljus och de staller sig upp

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback