From One Winterland to One other

Hali Halla! Nu sitter jag som en zoombie och forsoker dela med mig lite av mitt amerikanska liv. sedans sist jag skrev har det hant en hel del. Jag akte hem till Sverige for att fira jul med familjen. 22 timmar providence till kalmar och tillbaka igen 24 tillar kalmar till Providenc tjiho det ar synd att jag inte kan aka hem fler ganger sa att jag kunde lara mig av mitt misstag och bara boka direktflyg!!! ( eller atminstane mellanlanda pa vagen till USA)
Sedan har jag firat nyar som tyvarr inte blev i NY som jag hade onskat men det var kul aven har i Providence! Men det ar ju verkligen synd att jag inte kunde aka till NY for man vill saga "aja det kan jag gora en annan gang" - men halla Nej det kommer nog inte handa iallafall inte de narmsta aren sa det har var som once in a live chance och jag missade den ATTANS!
Det ar valdigt fint har i Providence nu med lagom mycket sno och solen skinner. Det var dock alldeles for kallt idag men da blev det att vara ute en liten stund foa att sedan ga in och rita och ata pannkakor. Jag alskar snon och att aka pulka nastan lika mycket som barnen gor. och vi far passa pa nu innan det smallter. Men kanns bra att i vilket fall sa ska jag och min hostfamily aka skidor i februari. Kanns som det var evigheter sedan jag akte skidor och jag langtar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback