Extending

Hej!
jag har bestamt mig for att utoka mitt au pair ar med 9 manader! Jag kommer soka ny familj och har stark onskat en familj i Kalifornien!
Min ansokan kom ut pa sajten i onsdags och serriost 5 minuter senare hade en familj hort av sig. Tyvarr var familjen i New York sa jag tackade nej utan ens prata med familjen. O da tanker ni kanske men halla NY det ar ju ascoolt... men det ar bara 2 timmar ifran var jag bor nu och da skulle jag isafall stanna med familjen jag har nu, vilka jag trivs super bra med!
Men jag vill upptacka nagot helt nytt och helst ha aldre barn sa att arbetsuppgifterna blir andra!
Sa igar hade en ny familj hort av sig, denna gang fran New Mexico. Detta var dock mer intressant och jag haller pa att kolla pa familjens ansokan. Det ar en ensamstaende mamma och en 4 arig son som forlorat sin pappa/an forra aret. Mamman ar doktor. Och det later ganska intressant men de har tva hundar... jag ska skicka ett mail till mamman idag och be henne skicka bild pa hundarna ar det bamse hundar eller mordar hundar sa ar valet latt och det blir ett nej! men annars ska jag verkligen ta och fundera pa detta. New mexico ar valdigt speciellt och gransar till colorado, arizona och texas!
Tycker det ar helt fantasktiskt dock att sa manga vill ha mig som deras au pair.. manga har jattesvart att fa familjer och speciellt i bara 9 manader! Maste vara for annas fina lovord pa min ansokan och fina bilder tillsammans pa mina sota varldbarn som far folk att bli intresserade?... Det ar sa jakla synd bara att man bara kan prata med en familj i taget! sa tackar jag nej till en familj sa kanske jag inte hittar nagon battre och jag kan inte ga tillbaka till den...
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback