Rain baby

Idag regnar det och har gjort hela dagen. Så imorse sprang jag och barnen till bilen och åkte till barnmuseumet . Annars i veckan har vi varit på gymnastik och haft playdate med Nadine och hennes host kids. Igårkväll var jag på Lcc möte och då åkte vi skridskor. Lite patetiskt att vi bara är 4 stycken i min grupp här och på andra ställen och i gruppen som jag ska ha i Kalifornien så är det typ 50 pers!!
Träningen går förövrigt väldigt bra jag har slagit rekord i löpning två gånger första gången sprang jag 45 min och i måndags sprang jag 50 min - stolt!! Nu kan jag även komma i min byxor från Sverige igen ( även fast det är lite tajt ) haha tillbaka på ruta ett! Nu faller jag aldrig tillbaka på "ät så mkt du kan och träna inget metoden" ! ;D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback