the end

Hej!
Nu är jag tillbaka från underbara Hawaii! Jag kom hem i söndags och ska snart lägga ut lite bilder från semestern!
Så sjukt jävla tragiskt dock att medan jag var i Hawaii så såg vi på nyheterna att en tjej hade blivit hajatackerad vid ön brevid vår!.. fan så otäckt och hemskt tänkte vi och bytte kanal. Denna tjejen visade sig sedan vara en tysk au pair från samma orginisation som jag och hon var på sin resemånad med en kompis.... HON DOG I FÖRRGÅR!!! 20 år gammal och hon snorklade nära stranden - vilket jag gjorde varje dag också!! - Precis när jag trodde att mitt hajfobi började avta - nu kommer jag aldrig snorkla i öppet vatten igen och vara jävligt försiktig vid stranden ! Hajar är en av de fenomen på jorden som jag hatar mest!!...Tänk vilket avslut au pairen (jana) fick på sitt år som au pair i USA.. RIP!
 
Min situation : Alla väskor är packade, jag gick in i rematch i går, har två veckor kvar att jobba hos den här familjen, är rädd att jag kommer ångra mig om jag åker hem - men är ganska säker på att jag inte kommer att ångra mig...
Så rematch betyder att jag kan bli matchad med en ny familj...hittar jag ingen familj så får jag en flygresa hem till Sverige!! 
Längtar till att få komma hem faktiskt men är bitter på att vädret kommer suga och en lååång vinter väntar. Jag är bitter att programet jag vill plugga till inte startar på våren utan bara på hösten....
När jag kommer hem så blir den några veckor återhämtning hos mamma och pappa tills jag kommit tillbaks till verkligheten och sedan så ska jag skaffa mig en lägenhet (=måste skaffa ett heltidsjobb)!! MIN bara MIN guud så underbart. efter att hela livet bott med mina päron och sedan i mitt "vuxna liv" levt med främmande människor i ett annat land... så behöver och drömmer jag om Mitt ställe med mina regler och min mat!! Haha det är bra att jag lärt mig uppskatta det lilla i livet! 
 
Olivia och jag i San Fransisco 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback