Horseback riding

Heej hå...bloggar inte så mkt just nu som ni märkt. Detta är pga av situationen här i familjen och jag kan och vill inte skriva om alla mina tankar och vad som händer. 
Ska försöka blogga lite mer dock för jag gör mycket roliga saker också!! Tex så är Olivias familj bortresta denna veckan så vi har varit mkt hos henne och haft vinkvällar och middagar. Det blir mycket frozen yogurt och lite träning.
Och i söndags åkte vi till bergen för att hyra och rida häst! Sicken utsikt vi fick uppe bland bergen och vingårdarna!! Det var en väldigt mysig farm med jättemånga hästar.
Min häst hette Felix och var jättesnäll. Det roligaste under turen var när vi gick med hästarna och Olivia var framför mig med sin häst. Och rätt som det var lyfter Olivias häst på svansen och fiser den västa fisen jag hört - riktig Hästfis -högljud och långvarig hahah.. Stackars mig och Felix (som hade sitt ansikte i baken på Olivias häst!!)
Efteråt åkte vi till "pizza my heart", käkade frozen yogurt och sedan gick vi på bio.
 
Idag ville jag skicka hem en box med grejer så testpackade och tog så mkt saker jag kunde i en låda... det blev över 8 kg och 85 dollar! surt sa räven men vad gör man när man redan har 4 fullpackade väskor att släpa med sig på lååånng resa?....
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback