Welcome back

Ja alltsa jag vet inte hur det har varit for er man jag har inte kunnat ga in pa blogg.se!! Jag har alltsa inte kunnat se nagon blogg och inte heller skriva nagra inlagg! men sa gick det i 10 min den gangen da jag satt pa DD (alltsa forra inlagget) och jag borjade mata pa med inlagg och da sa slutade det fungera igen! AAa tror det ar for att blogg.se updaterar webbsidan men trakigt for nu har det gatt en vecka och massor har hant! Far hoppas att det inte forsvinner for mig igen!.. For nu borjar det handa saker har - 2 jobveckor kvar sedan Miami, Rihannakonsert och sedan ar det en lang flygresa till andra sidan om USA - KALIFORNIEN!!
Man kan ju tanka sig att jag borde vara nervos och lite sant men naaa knappt nagonting! Men sa har jag medvetet skjutit bort tanken och bara vantat pa flygbiljetten. Det ar sagt att jag ska fa min biljett idag eller imorgon och jag tror att efter jag fatt den sa borjar det nog kannas pa riktigt!
 
tank att jag uttsatter mig sjalv for detta igen - att komma till en framande familj som man ska bo och jobba hos ett helt ar - Sa mycket kan bli fel, men hoppas och tror det blir himla bra.
Jag ser fram emot att bli en KaliforniaBrutta! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback