Visit on a Tuesday

Igår började vi dagen med att fläta håren och sedan fortsatte vi till India point park för att flyga drake. Sedan på eftermiddagen kom Charlotte och hälsade på. Det är en månad sedan jag såg henne sist då hon har rest med både sin host family och sin "riktiga" familj. Vi hade tänkt att köra bikram yoga igår men det fick bli mallet,frozen yogurt och chips istället - halleluja för vår amerikanska livsstil!
Apropå bikram yogan - så har jag glömt att berätta att jag och Anna signade upp för 10 dagar träning förra veckan. Anna lyckades få med mig med lovord om att vi skulle gå var och varanan dag- så blev det såklart inte , idag är sista dagen vi har betalat för och antal gångna gånger är - 1 !! Åååå
Men fyy farao va varm det är på den där yogan, helt otroligt! Tog 1 minut så såg jag och Anna ut som tomater i fäjan och jag blev svimfärdig ett par gånger. Det gick bättre och bättre under tidens gång men Anna fick ta massor med pauser och såg allmänt förstörd och desperat ut Hahah .


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback