The day before the last day

Näst sista dagen med tjejerna och mitt rum är så gott som tomt. Imorgon ska det sista ut och flyttas till lekrummet... Nu börjar det faktiskt kännas vemodigt att snart lämna Providence och min extra familj!! och sjukt läskigt att inte veta vad som väntar i kalifornien...må det bli bra!
Idag så städade vi hela morgonen och sedan åkte vi till Lydia. När vi kom tillbaka hem så fick jag jobba extra och vi bakade då en kladdkaka toppad med vit choklad och kakaohjärta - mumsipumsi .
Undrar ni vad de äckliga bilderna föreställer så är det mitt knä och fotknöl som blivit attackerad av myror . Nackdelen med sommaren är helt klart alla kryp som vill sprida sitt gift i min känsliga hud....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback