TGIF

Thank god it's Friday!
Alltså jag har varit så trött efter jobbet varje dag denna vecka så jag har inte orkat göra mer än sitta framför datorn... O nu är det fredag och helgen väntar! Tyvärr kommer dock tomtarna att förstöra min mysiga helg ensam hemma men det går an. För nu ska Peter fixa så att de bara slipar på lördagen och sedan lackar på söndagen. Jag kan alltså ha en liten fest !! Det kommer bara tre gäster men så är det när man har au pairer som vänner (få, bortresta och jobbar) .
Idag har jag varit seg och det märks att det är fredag. Barnen är också helt slut och ligger och sover nu mitt på ljusa dagen.
Vi hade ett pannkakaskalas med Annas föräldrar innan vi skjutsade dem till tågstationenen i morse . Barnen var helcoola när de sa hejdå och Annas föredrar var förvånade att de inte gnällde och grät som de alltid gjort vid tidigare farväl. - antar att det blivit tjockhudade nu :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback