Last night

Konstigt och sorgligt - men nu har jag sovit min sista natt i min säng och rum! :/
Idag är också sista jobbdagen då jag är själv med hummle och dummle ! Jag ville att de skulle få vara på deras favoritställe sista dagen, så just nu befinner vi oss på Monkey joes. De fick även favoritmatsäcken, pannkakor och kladdkaka, så jag hoppas de blir nöjda med dagen! :)
imorgon ska jag ha barnen halva dagen och sedan kommer Lydia och passar dem för då ska jag och Peter åka och hämta den nya au pairer Isabella. Jag hänger med för jag vet själv att jag verkligen inte skulle ha föredragit att värdepappan kom och hämtade och så får man sitta en timme med honom själv och prata engelska- Nää så så snäll är jag och åker 2 timmar för att det inte ska kännas så jobbigt för henne, och är det något jag är bra på så är det ju att snacka :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback