In Miami

Halli hallå nu är jag framme i Miami !! Vi kom fram till vårt hostel vid 8 på kvällen igår.
På hostelet hade de ett erbjudande att få några drinkar i deras bar och sedan åka till Mansion - det populäraste utestället i Miami , för 30 dollar. Vi hakade på och wow vad häftigt det var!! Det är det coolaste utestället jag har varit på och det var så jäkla roligt. Bästa stämningen, as go musik, dj's , lampor, rökmaskiner, dansand tjejer i taket och det var helt enkelt jättekul!! Här har de ställena öppna till 6 på morgonen men vid 2.30 hade Isaline ont i fötterna och jag tänkte man ska sluta när man har det som roligast, så då traskade vi hemåt igen :) .
Idag har det varit jättefint väder jag har varit duktig med solskydd men råkade somna på stranden efter ett dopp i vattnet så nu har jag en bränd rygg och brända vader - aja man har ju sett värre brännskador (Johanna Arvidsson) haha.
Imorgon verkar det inte som om det ska vara lika fint väder, så vi får se vad vi hittar på. Just nu har vi ätit på Mc Donalds 3 gånger, pizza en gång och sedan en feting glass plus lite ice coffe m.m - när man ska snåla så får magen lida!! ... ;)

 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback