EASTER

 
Idag var det easter sunday vilket betyder paskmiddag och easter egg hunt. Vi hade inget paskbord med egg och grejer men vi at en god middag med lax, potatisoch sparris - riktigt gott!
Sedan fick barnen ga ut och leta paskagg och vad kul de hade! forst nar Camilla sag att det lag agg ute i tradgarden sa sprang hon till mig och sa Emma Emma, det ar massor med agg ute pa baksidan" helt exalterad. Jag fragade hur de kom dit och hon svarade pa svenska att kaninen la dem dar naww. haha for paskhare pa engelska ar easter bunny och hon visste inte ordet paskhare.
Fick jag ett paskagg av Anna nu da - naaa det fick jag inte! Men hennes mamma hade varit sa snall och kopt med sig lite marabou chocklad till mig som jag fick i ett paskagg, gud sa snallt va!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback