A big problem

Nu har jag fått ett stort problem - det finns inte en möjlighet att mina saker ska få plats i mina väskor!!!
Jag tänkte testpacka lite för se hur mycket jag måste skicka hem/ slänga osv. Men herrejesus jag vet inte hur detta ska gå!! Och det är så lustigt för jag tycker inte att jag har köpt så mkt saker men lite har jag ju såklart köpt och jag tog ju hit ett extra lass kläder när jag kom tillbaka från Sverige. Men ja det är mitt största problem just nu och jag tror jag löser det genom att skicka hem lite och sedan köpa en extra väska och släpa med mig till Kalifornien.

Jag har faktiskt ett till problem - jag måste ställa in min fest på lördag!! :( Familjen är borta i NY i helgen och jag skulle ha några vänner komma över här hemma. Men då tyckte Anna och Peter att det var ett bra tillfälle att låta målare komma hit och lacka det där nedranns kökagolvet. Vilket betyder att jag inte kan gå in i köket vilket i sin tur betyder ingen mat på hela helgen och va fan ska jag ge mina gäster då??? Nää såå tråkigt!! Men men hoppas jag kan göra något roligt endå..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback