Volunteering

Lite bilder från weekend klassen... I söndags så kom jag tillslut fram till Boston och volontärarbete stod på schemat. Först var vi vid vattenstoppet på ett race för att stoppa alzheimers . Sedan hjälpte vi till med ett cykelrace och tillsist gick vi på museum om John Kennedy. Jag var helt slut när jag kom hem!
Just det ja - mina kompisar som skulle hämta upp mig med taxi kom ju aldrig och om ni läste förra inlägget så vet ni att jag missade bussen... Varför kom de inte då ?- jo taxin kom aldrig till dem så de tog en bil och körde upp men jag fick ju aldrig det meddelandet eftersom jag glömde min telefon, seriöst sånt oflyt! Så i helgen gav jag och mina kompisar 120 dollar i onödan till bussbolaget, grattis till deras lyckohelg!

Nu har jag lite efterarbete att göra i form av en filmanalys och projektarbeten och två volontärarbeten. Jag har redan anmält mig till att hjälpa till på ett race för att stoppa bröstcancer...
Jag gillar spireten som de har här i USA för volontärarbeten, insamlingar och race/event, alla kan hjälpa till på sitt sätt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback