tragically

Så tragiskt... Här sitter jag på dunken donuts och tröstäter efter att ha missat bussen till Boston !! Ghaa jag gick upp 5.45 för att vara säker på att hinna bussen, jag planerar att gå till hållplatsen. Mina kompisar ringer och ska ta en taxi så de ska hämta upp mig istället. Jag sitter och väntar och drar ut på tiden sedan kollar jag på klockan och bestämmer mig för att gå till hörnet där de ska hämta upp mig. På vägen dit inser jag att jag inte har min mobil med mig, jag springer tillbaka till mitt hus men hittat inte telefonen. Jag går till hörnet väntar där länge, men taxin kom aldrig!!Men nu ska bussen gå så jag springer till ett annat busstop där två andra också väntar, lugnt tänkte jag gött missade den inte. Men mima förhoppningar var falska och vi alla hade missat bussen så det är bara att vänta en timme till på stationen, SURT!! nu kommer jag komma försent och måste hitta vägen till samlingsplatsen, och jag kan inte ringa någon om jag kommer vilse för jag har ju ingen mobil!.. Bra jobbat Emma bra jobbat!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback