The feeling stoped

Dagen efter 3,5 timme på gymmet kändes inte lika fantastisk! Jag hade så ont i nacken och har fortfarande! Antar att det beror på att jag spänner mig när jag springer och är så ovan haha... Men kör endå ett par timmar på gymmet idag eftersom jag kommer vara borta i helgen. Denna helg åker jag till Vermont för att gå på bröllop ! Det är tydligen väldigt kallt där då brudparet bett gästerna om att ta med yllestrumpor haha, detta kommer inte bli ett vanligt bröllop...

Igår fyllde Catherine 5 år så vi hade lite middag och presentöppning, kalas hade hon förre helgen dock missade jag den då jag var i skolan...

Idag fortsatte jag med bättre matlagning och idag fick det bli ris, kyckling , grönsaker och beasås! Det blev riktigt fint. Men barnen sa att det var äckligt och de ville inte ha, tack för uppskattningen tjejer!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback