Six flags

I söndags åkte jag och sex andra au pairer till Agawam i Massachusetts för att gå på Six flags!! Six flags är ett nöjesfält som finns på många ställen i USA. Det är makalösa karuseller men framför allt makalösa bergochdalbanor!! Jag åkte mitt livs coolaste bergochdalbana och skrek som aldrig förr men var inte rädd bara sjukt exalterad!! Det blir garanterat fler resor det inte bara för att det är så grymt kul utan också för att jag har inskaffat mig ett säsongskort för 2013 haha. Men det gäller i hela USA så man kan ju åka till andra med. Det var iallafall grymt kul och jag gillar verkligen alla de andra au pairerna, vi alla passar så bra ihop, synd att alla åker hem snart!! Och bilresan var ju nästan lika kul som självaste karusellåkandet för då sitter vi alla i en mega bil och skriker för full hals alla låtar " Dont wake me up up up..." blev helt klart en favorit !
En annan rolig sak som hände var när vi åker en karusell som gjorde så att man snurra upp och ner fram och tillbaka upp och ner. Jag tyckte den var jättecool och satt och skrek " This is so cool, i love this, look at the view" och mai-Linh som sitter och skakar av rädsla bredvid mig säger " shut up u fucking bitch " hahah efteråt sa hon att inte menade det och att Jon älskade mig haha men jag skrattade bara när hon sa det!- det var så komiskt!

Igår var jag och barnen hos deras farmor i Portsmouth. Idag har vi varit vid en park och snart ska vi baka Nutella maränger! Ikväll blir det movie night för jag är hemma själv med barnen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback