Shopping and ballet

Idag åkte vi till Target and Marshalls för att försöka hitta och köpa balettkläder till Camilla och Catherine, vi hittade inget så vi testade lite andra outfits istället! Men det löste sig utan balettkläder för Catherine bestämde sig för att inte börja balett och så hittade vi Catherines gamla dräkt och den passade Camilla perfekt. Jag och Catherine hängde med Camilla till hennes första balettklass och hon tyckte det var så roligt och hon var så stolt! Tyvärr får man inte kolla på när barnen dansar så man får sitta i ett rum och vänta. Nästa gång så tar jag med mig ritblock och kritor till Catherine så att hon inte klänger på mig i ett varm rum i en timme...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback