School project

Idag var det helgdag och tanken var den att jag skulle till block Island och hyra moppe med två kompisar men de ställde in,synd nog!! Istället gick jag till mallet och shoppade lite och sedan kollade jag på tv och åt mat, glass och tårta från kalaset. Men sedan ryckte jag upp mig lite och satte igång med mitt collage som jag fått till uppgift att göra och ta med mig till class. Collaget skulle handla om mig, min bakgrund och intressen, mitt nu och varför jag ville åka till USA och om min framtid. Det tog några timmar att göra klart det och jag är lite stolt över resultatet för tycker själv att det var kreativt och ambitiöst hahah. Nää men ganska bra med tanke på materialtillgången! Jag har plockar snäckorna på stranden och klippt, klistrat, skrivit ut bilder, målat och skrivit. Om man vill höra en liten förklaring på mitt upplägg så tänkte jag som så att mitt förflutna/bakgrund ligger på botten och i båten som jag sitter och seglar är de som jag gör just nu,i himlen är min framtid och runt solen är min dröm!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback