School lunch

Jag har lunchpaus på skolan och man blir alltid lika förvånad över lunchen man blir tilldelad här. Det var likadant på tränings skolan... Ett ljust bröd med seriöst minst 20 skivor pålägg!!??! En kaka och såklart chips men ja ett äppel också så att det blir hälsosamt eller? Det är sjukt hur mkt kött det är i mackan så jag slängde ju jättemycket och jag hatar slänga mat speciellt kött... men vad gör man, R.I.P alla djur som fick sätta livet till!

Snart åker jag och klassen iväg för att göra volontärarbete och besöka hus för hemlösa... Imorgon blir det mer volontärarbete i Boston och museum,.. Jag gillar denna typ av lektioner och att göra saker praktiskt! Men det är inte alla här som gör haha, det är så kul att se hur olika alla aupairer är!
Fick pris igår med för mitt collage, klassen röstade och gillade mitt mest (thanks guys!) Så de 5 timmarna jag lade ner va ju lätt värt för en collage t-shirt! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback