Privat Beach in Barrington

Här är ett gäng bilder från stranden igår. Jag och barnen åkte till en privat strand och det var väldigt vackert där! Sanden var inte fin eller så men utsikten och stämningen va så peaceful! Barnen hade så himla kul tillsammans med Nadines hostkids. Stranden tillhör en skola och Nadines hostdad jobbar på den skolan, det var därför vi kunde vara där. Efter stranden blev det vilostund i en timme så jag passade på att äta lunch och sedan kom Lydia (barnens farmor) hon ska komma 2 gånger i veckan nu för att lära Catherine att läsa. Efter en timme med Lydia så ska jag göra något med henne (helst lära henne spela fotboll) vilket jag gjorde igår. Måste säga att Catherine är väldigt duktig och jag älskar att hon är orädd för bollen så vi hade mkt nickträning. Men man måste ha tålamod och uppmuntra hela tiden när man tränar småbarn och Catherine blir så glad när jag säger att hon är duktig, då springer hon med det värsta leendet mot mig och vill att jag ska krama henne och kasta henne i luften.. Så det var full fart igår får se vad vi hittar på idag, klockan är 5.40 på morgonen och snart börjar dagen med gymträning .


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback