I can't stop this feeling!

Ett litet inlägg innan läggdags bara för att få ut mina känslor- för jag mår just nu fantastiskt bra!! Jag avslutade nyss ett två timmapass på gymmet och jag bara känner mig så lycklig av alla endorfiner !! Jag har kommit igång på riktigt med träningen nu och det var lite tungt i början men nu är det easy peasy! Och lättare att komma in i andra andningen och bara köra och svettas ahhh haha Looovvee it! Men tror inte 3 timmar per dag på gymmet kommer hålla så länge eftersom jag blir lätt uttråkad och behöver en boll eller iallafall en sport med ett syfte för att kunna göra det en längre tid... Ska försöka hålla ut och om jag tröttnat så ska jag anmäla mig i någon lagsport! Så nu ska jag sova och jag kommer att sova så gott ! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback