Hitting

Här nedan ser ni Catherine när vi spelar candy land vilket nu går att spela med henne. Förut när vi spelat har hon flippat om hon inte vunnit, hon är väldigt dålig förlorare haha. Tex igår när vi skulle till parken så var Camilla snabbast med att bli klar och då börjar Catherine skrika och gråta och säger " men jag vinnat också" då säger jag, man kan inte alltid vinna Catherine men visst!" ...
På kvällen sedan träffade jag mai -Linh och vi testade att slå basebollar när de kommer ut från en maskin. Vi valde slow och very slow till en början med och sedan testade vi fast haha. De snabba bollarna var sjukt hårda och i värsta farten så man blev rädd, jag lyckades träffa en men fick ont i handen! Mai-Linh står helt förskräckt och säger " i didnt know baseball was such of rough sport"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback