Happines

Jag kommer garanterat ha den bästa månaden i mitt liv från och med i dag och 5 helger framåt!!! Idag ska jag och några kompisar till Six flags, vilket är ett stort nöjesfält med mega karuseller! Och istället för att köpa bara en biljett köpte jag ett Golden pass haha. Jag köpte alltså ett säsongskort för 2013 och resten av 2012 så här ska åkas karuseller ! På fredag åker jag till CHICAGO!!! Wihu kan inte vänta! Helgen efter det är jag i skolan i Boston . Helgen där på är jag på bröllop i Vermont, Anna kallar det för hippibröllop då gästerna campar i tält haha det ska bli spännande! Sedan är tanken att jag, Anna och barnen fortsätter upp till Montreal i Kanada för att spendera en vecka där och hälsa på Annas kompis och hennes svenska nanny. Anna växte även upp där och vi skulle få gratis holetvistelse för Annas jobbs huvudkontor är där så hon skulle jobba där ifrån isåfall. Jag hoppas verkligen det blir av!!! Och till helgen efter Montreal ... ZOMBIE RUN !!! Jag köpte biljetter igår!! Det är ett 5 kilometer långt spring lopp MEN man blir jagad av zombies! Haha jag tyckte det lät så sjukt kul så bara måste göra det! Mer detaljrikt så är det så att man får tre liv vilket tre band i ett bälte representerar! Du ska försöka komma imål i liv och zombienas uppgift är att " döda dig" haha, man måste springa genom en bana av lera och man måste krypa och hoppa... Det kommer bli en rolig erfarenhet! Så nu är jag klar med planerna för en månad, ganska kul va! :D


Kommentarer
Din storasyster säger:

haha näe fy fan, ngt sånt lopp vi inte jag göra iaf! ;)

2012-09-10 | 08:00:21
Emma säger:

haha men va skojar du (karro?) jag alskar iden och trodde alla andra skulle gora det ocksa men ansalange har bara jag anmallt mig haha kan inte du komma hit och springa med mig?

2012-09-13 | 00:59:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback