Going to college

Idag ska jag på college haha låter mer fancy än vad det är! Jag ska på en weekend class så är borta hela helgen för att ta 3 credits. Jag måste ta 6 credits under året så har signat upp för en till werkend i december. Det är ju sjukt synd att jag inte tar klasser på Brown som jag är granne med men det var så sjukt dyrt och detta blir nog kul.. Det är bara aupairer som tar klassen och vi ska åka in till Boston på rundvandring bl.a. Jag har inte bestämt mig än om jag ska köra en egen bil dit eller ta buss eller köra bil och stanna halvvägs hos en kompis.. Ååå måste bestämma mig snart för måste åka vid 1pm... Det är så surt att jag är i så dålig tid med detta för två andra aupairer i min grupp ska till samma klass så jag pratade med dem igår om vi kunde sammåka och de hade redan köpt buss biljetter för 50 dollar stycket. Det gick inte att avboka heller så sjukt onödigt för jag tror jag ska köra fram och tillbaka varje dag... Men jag ska säga till dem att de jan åka gratis med mig, för det är ju roligare med sällskap!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback