We Died after 10

Det var Sjukt Kul att springa zombie racet!!! Men fan vilken chock det var i början och så svårt! På en gång blev vi jagade av massa äckliga zombies som såg ut och lät äckligt!! Vissa stod bara och väntade på dig och vissa gömde sig och hoppade fram!! Äckligast var det när du hade sprungit förbi dem och slappnade av och då kom de efter och jagade dig ! Haha jag blev så rädd jättemånga gånger! Och vi fick springa i lera och gå i iskallt vatten. Hoppa över hinder och springa genom en spökskog. Och överallt fanns det zombies som lurpassade! jag hade velat gå i mål med minst en flagga men det var Omöjligt! Jag och Anna (och alla andra) förlorade alla sina flaggor efter typ 10 minuter. Det var för många zombies :D
Mot slutet sprang jag förbi en tjock kille som var zombie och så började han jaga mig men han slutade aldrig!!! Haha trodde inte att han skulle kunna hinna med mig men han var tätt bakom fast att jag sprang så fort jag kunde. Och han slutade inte förrens jätte långt!
Ja alltså nu har vi invigt hösten och halloween på bästa sett och skulle gärna haft detta som en tradition! Jätte rolig erfarenhet!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback