Vermont

Igår kom jag hem från Vermont. Det var väldigt fin natur där men vi hade otur med vädret ( kallt och regnigt) . Bröllopet var också fint men speciellt. De gifte sig i deras lada och ceremoni började med en meditationgång och fortsatte med poesi... Gästerna var klädda i kängor och Fleecetröjor . Men alla var väldigt trevliga ! Det är spännande att se hur andra tycker saker ska vara och hur man är och klär sig... Men lite komiskt att uppleva detta i just Vermont för vad jag kunde lägga märket till på marknaden var just att alla var som bönder haha.
Jag gick alltså på bröllop, gick och shoppade i city och gick på marknad, väldigt trevlig weekend!
Det var dock inte så vidare trevligt på vägen upp då jag blev jätte åksjuk och höll på att spy...jag satt och försökte tänka bättre tankar och må bättre men så tittar anna bak på mig och frågar hur jag mår. Då brast det och jag börjar gråta ( förstå hur illa jag mådde) . Vi stannar bilen så att jag ska få lite frisk luft och få sitta i framsätet..när jag går ur bilen snurrar allting och min läpp är avdomnad! Men jag mådde bättre sedan och på vägen hem satte jag mig i mitten så att jag kunde se vägen...
Men Höjdpunkten var kanske att jag hittade en perfekt handväska som jag letat efter så länge!! ;D

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback