So bored

Idag blev inget som planerat!! Planen var:
Vara voluter på morgonen på ett race som var för att stoppa bröstcancer. Men när vi kör dit är trafiken helt sjuk och det tar för evigt att hitta parkeringsplats. Men tillslut gör vi det och vi får gå en Lång bit men hittar inte starten !!? Tillslut ger vi upp och tar och fikar istället... Kändes inte bra alls för jag ville verkligen hjälpa till men det var ju omöjligt att hitta!

Sedan skulle Isaline och Charlotte komma så skulle vi ha picknick men de fick inte tillgång till någon bil så de kom inte. Istället sov jag en tupplur och kollade på TV Och skypade med Karro och Hugo. Försökte dra ut på tiden för att vänta på att bilen skulle komma tillbaka så att jag kunde åka till Seekonk och handla saker till min scrapbook och halloweenkostym. Men Anna och bilen kom aldrig och det gick inte att få tag i dem... Jaha nu blev klockan 5 och jag gick till ett fik och åt sallad och pluggade lite. Klockan 7 får jag svar från Anna att de kommer tillbaka sent ikväll,.. Så kunde inte åka till seekonk heller!... Ååå en så jävla tråkig söndag!!! Jag köpte lite glass och tog med mig hem och sitter nu för mig själv och kollar på film. Det var länge sedan jag var såhär uttråkad!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback