package from home

I måndags åkte vi till en jättefin park och det är ju helt underbart när solen lyser på en höstdag!
Vi åkte dit med nadine och hennes pojkar och barnen hade jättekul bland löven och lekte bl.a. Datten, kurragöma, alla ekorrar byter bo och så var de rullande korvar som rullade ner för kullarna.

Sedan i förrgår fick jag en jätteglad överraskning- ett paket på posten! Min snälla mamma har ( i och för sig på beställning) packat ner vinter kläder och annat smått och gott till mig. Och snäll som hon är hade hon även köpt en jätte fin och mysig tjocktröja. Det var väldigt behövligt och den kommet användas flitigt!

I övrigt är allt bra! Jag är sjukt pank bara och ligger nu back när jag precis beställt en kamera . Ja jag har en kamera som fungerar alldeles utmärkt men jag har länge velat ha en Riktigt Bra kamera så en system kamera är just nu på väg hem till mig! :)
Peter som är producent och duktig med kameror hjälpte mig hitta en bra för ett bra pris, sjukt snällt för det måste tagit några timmar och när mitt kort inte fungerade att betala med fick jag använda Annas kort - Vilka snälla hostparents jag har!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback