Sweetharts

Camilla gav mig ett gott skratt igår! Det är så kul att de börjar prata svenska men det som verkar sätta sig mest är uttryck och gester. Så igår när Camilla kom in i köket säger jag "tjena snygging" och hennes svar blir " hej gose bos" haha

Catherine tar efter så mycket av saker jag inte ens tänker på att jag gör. Så ett tag var jag så irriterad på henne när hon gjorde ett speciellt ljud efter varje mening... Men sedan märkte jag att jag gör också så ( Dock inte lika ofta som hon) men så kul att något jag blev arg på henne att hon gjorde, hade hon härmat från mig .

Catherine var så himla söt här om dagen då konversationen så ut såhär:

C: varför vill du alltid vara så vacker Emma?

E: det är jag väl inte men tack

C: jo det är du, varför vill du alltid vara så vacker?

E: varför vill du alltid vara så vacker Catherine?

C: för att jag vill vara som du !


Nawwwww sötaste lilla Catherine!
Hon är som den jobbiga itererande men söta lillasystern som jag aldrig fick


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback